La mortalitat per covid als centres assistencials de Manresa continua a l'alça de forma molt preocupant. Si el dia 7 de desembre el nombre de víctimes mortals comptabilitzades a Althaia i Sant Andreu era de 290, avui puja a 302, dotze més.
D'aquesta forma se supera la barrera de les tres-centes i, si no hi ha aturador, s'obre una luctuosa nova pàgina de l'epidèmia a la capital del Bages.
A data d'avui, les dades referents a l'afectació del coronavirus SARS-CoV-2 a la Fundació Althaia són 64 pacients ingressats en àrea covid; 208 defuncions acumulades des del març del 2020, i 1.444 altes a pacients ingressats.
A Sant Andreu, avui hi ha 33 persones ingressades a les unitats d'aïllament (o en habitacions que han estat aïllades) per covid-19.
El dia 7 de desembre hi havia 57 persones ingressades a les unitats d'aïllament. Des d'aleshores 13 persones han ingressat, 12 persones han rebut l'alta a domicili, 20 persones han donat negatiu de covid-19 i 5 persones han mort.
Les dades acumulades a les unitats d'aïllament de l'Hospital de Sant Andreu des del 15 d'octubre són:
L'Hospital de Sant Andreu és un centre d'atenció intermèdia que actualment està donant cobertura a l'hospital d'aguts de la comarca (Althaia), per la qual cosa, una part important de les persones provenen d'allà. Es tracta, majoritàriament, de malalts crònics complexos i d'edat avançada, per la qual cosa, són perfils fràgils.
Els millors restaurants de Manresa. Fitxes amb fotos i mapa.
Accedeix als horaris del servei de bus entre Manresa i Barcelona.
L'últim | El més llegit |
Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2019/20