Restriccions de trànsit i estacionament al sector de les Bases pel ral·li 2.000 Viratges, aquest divendres
El parc tancat s'instal·larà a un tram del carrer de l'Abat Oliba i dos carrers més també es veuran afectats

Un moment del 2.000 viratges de l'any passat / Eduard Vega

Amb motiu de la celebració del 63è Ral·li 2.000 viratges, una de les proves automobilístiques emblemàtiques de la Catalunya central, aquest divendres, 22 de novembre, s'instal·larà el parc tancat dels vehicles al carrer de l'Abat Oliba. Això, comportara que, de 2 de la tarda a 12 de la nit no s'hi pugui aparcar ni circular en el tram que va de la cruïlla amb el carrer Balmes i la cruïlla amb l'avinguda de les Bases de Manresa. Tampoc es podrà transitar ni estacionar als carrers de Dante i de Valentí Almirall (entre els carrers de les Cintaires i de l'Abat Oliba).
Organitzat per Biela Club Manresa, el 2.000 viratges forma part del Campionat de Catalunya de Ral·lis i es disputarà entre els dies 22 i el 23 de novembre.
- Per què no podem parar de menjar pipes?
- Seixanta anys del segrest de la Mare de Déu de Núria: els nens cerdans que van trobar l'amagatall de 1936
- Policies de paisà controlen la compravenda il·legal de cromos a Catalunya
- Josean Querejeta, president del Baskonia: 'Tinc el convenciment absolut que Xevi Pujol ja treballa per al Barça
- No em tornaràs a humiliar': Els motius pels quals Marta Gómez Montero va abandonar el plató del 'Males llengües Nit' de Jesús Cintora
- Rescaten dues persones il·leses a Marganell que van quedar aïllades després de baixar fins a 25 metres
- Necrològiques del dilluns 13 de juliol de 2026
- Benvinguda amb algun però a la via verda de Manresa a Santpedor