Manresa torna a treure el cap entre les ciutats més infidels de l'Estat
Fins a vuit municipis catalans apareixen al 'top 20' de les poblacions que desafien la monogàmia durant els mesos d'hivern

Vista del parc de l'Agulla de Manresa / ARXIU/salvador redó
Redacció
Quan fa fred, als manresans i manresanes els puja la temperatura, o això és el que es desprèn de l'informe hivernal del web de cites extramatrimonials Ashley Madison, que torna a situar la capital del Bages entre les vint ciutats infidels de l'Estat després d'uns mesos fora del rànquing. Manresa no recupera la primera posició des d'on va regnar durant anys, però se situa en un meritori quart lloc, a les portes d'un podi que encapçalen ara Burgos, Girona i Lugo.
La plataforma líder en posar en contacte persones casades aprofita les dades de què disposa i elabora informes i mapes periòdicament per identificar les ciutats que desafien la monogàmia. En aquesta ocasió, però, el rànquing revela "on floreixen els amors clandestins" en els mesos més freds de l'any. I Catalunya és a l'epicentre de la infidelitat, segons sembla, ja que, en el total al top 20 hi apareixen fins a vuit ciutats catalanes: Girona, Manresa, Barcelona, Tarragona, Lleida, Mataró, Terrassa i Reus.
Christoph Kraemer, director general d'Europa d'Ashley Madison, explica que "Catalunya continua liderant com un referent en l'evolució de les dinàmiques de parella a Espanya. La diversitat cultural i l'acceptació d'estils de vida alternatius permeten que les persones se sentin més lliures per buscar noves experiències."
El rànquing de ciutats més infidels de l'Estat:

El rànquin hivernal d'Ashley Madison / Ashley Madison
- Burgos
- Girona
- Lugo
- Manresa
- Barcelona
- Tarragona
- Granada
- València
- Madrid
- Lleida
- A Corunya
- Salamanca
- Alacant
- Alcobendas
- Jaén
- Mataró
- Terrassa
- Vigo
- Reus
- Santander
Ashley Madison es presenta com a líder mundial en cites per a matrimonis, amb més de 80 milions de membres a tot el món des de 2002. Disponible a 46 països i en 16 idiomes, l’empresa diu que té com a missió oferir als adults una plataforma per entrar en contacte de forma discreta amb altres usuaris.
- Fa fallida una cooperativa històrica en la qual treballaven 400 persones: «No sortien els números i el gerent pagava webs de cites amb els nostres diners»
- La terra s’obre sota els peus: els 700 forats gegants que espanten Turquia
- Adeu al para-sol: l'invent que fa ombra a quatre persones ja és a les platges de Catalunya
- Com va marxar el Papa de Montserrat? comitiva de 15 vehicles, monjos al balcó, corredisses i salutacions fins al final
- Alcalde la Pobla de Lillet: 'El que ens està passant amb l'Any Gaudí és espectacular. La Fira Modernista ha arribat per quedar-se
- Presó comunicada i sense fiança per als dos detinguts pel crim de la Baells
- Ha mort Leo Boixader, qui va ser bibliotecària de Berga durant 35 anys
- El Puig-reig remunta el derbi i és nou equip de Primera Catalana