Muntanyes i turons s'il·luminaran al Bages, Berguedà, Solsonès i Anoia aquesta nit
L'ANC i la Federació d'Entitats Excursionistes portaran a terme l'acció reivindicativa

A tot el país s'il·luminaran una seixantena de punts / Arxiu Particular
REGIÓ7
Manresa
Aquest dissabte, dia 25, entre les 9 i les 12 de la nit, es portarà a terme una acció organitzada per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), amb la col·laboració de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, que consistirà a il·luminar algunes muntanyes i turons de pobles de Catalunya per a reivindicar la proclamació de la República Catalana del 27 d’octubre de 2017. Al Bages, hi haurà farells a Sant Jeroni, Coll d’Estenalles, Roques Albes, Collbaix, Pòpia del Montgròs, Cogulló de Can Torra i el coll de Can Massana.
A les comarques centrals també n’hi haurà al Berguedà, l’Anoia i el Solsonès. A tot el país s'il·luminaran una seixantena de punts.
- Cues de fins a una hora a Súria en la vetlla del professor i activista cultural Miquel Caelles
- Els veïns delaten dos traficants de Manresa que amagaven la cocaïna i els diners de les vendes al congelador del seu pis
- Per què tothom vol anar als concerts d'Oques Grasses?
- Josep Maria Macià Roldan: «Hi ha una necessitat bestial de feines d’enginyeria que sembla que no vol fer ningú»
- Mor en un accident a la C-55 Miquel Caelles Campà, exregidor de Súria i professor a la Joviat
- Mor un jove de 24 anys en un accident de moto durant unes pràctiques al circuit de Castellolí
- Exculpen un bagenc d'un gran deute per «bona fe»: la justícia li perdona l'impagament de 213.000 euros a la Seguretat Social
- Obligatòries des del gener: aquests són els preus de les balises V16 connectades amb la DGT