Ensurt a l'escola Renaixença de Manresa: una explosió a la sala de calderes mobilitza els Bombers
Els cos d'emergències ha constatat que la instal·lació no presentava desperfectes que suposessin un perill per als escolars i docents

La façana de l'escola Renaixença de Manresa / Escola la Renaixença

Una explosió a la sala de calderes de l'escola Renaixença de Manresa ha obligat a activar els Bombers de la Generalitat aquest migdia. L'incident ha tingut lloc pels volts de les 12 hores, quan un treballador del centre ha sentit l'esclafit. De seguida s'ha dirigit a la sala d'on provenia i ha corroborat que no hi havia foc, fum ni cap fuita de gas a l'estança.
Quan els Bombers han arribat a l'escola ubicada a la plaça de la Independència, han apagat la caldera i l'entrada de gas com a mesures preventives i han constatat que no hi havia cap desperfecte a la instal·lació que suposés un perill. Per això, l'episodi ha quedat en un ensurt.
Com relaten fonts dels Bombers, no ha calgut desallotjar el centre, ja que la sala de calderes es troba en un punt allunyat de les aules on es trobaven els alumnes i docents.
Per a aquesta incidència s'han mobilitzat dues dotacions que han examinat la instal·lació de les calderes durant 40 minuts.
Subscriu-te per seguir llegint
- Jordi Cruyff: 'El futbol va deixar d’importar quan vaig saber que la meva filla tenia càncer
- Desarticulat el grup criminal que era el principal distribuïdor de cocaïna a l'Anoia
- Amb aquest truc enginyós ja no malgastaràs més paper higiènic
- Per quin motiu dijous sonaran sirenes a vuit municipis del Berguedà i el Bages?
- Les cinc claus per les quals les paraules de Buenafuente sobre la seva salut són un exemple a seguir
- Tallen 13 anys d’estadística de comerç tancat i obert al barri vell de Manresa fins que resulti positiva
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
- Comiat amb sorteig i molta emoció de la perfumeria Regina de Manresa