El vent tomba un pi de grans dimensions a la rotonda dels Trullols de Manresa
A Manresa el vent bufa per sobre dels 20 km/h i a Fals hi ha hagut moments amb una velocitat de fins a 60 km/h

Andrea Izquierdo
A.I / E. B.
El vent ha tombat aquesta tarda de dissabte un pi de dimensions considerables a la rotonda que hi ha al polígon dels Trullols, de Manresa, entre el Carrefour i els cinemes. L'arbre s'ha bombat i la part més alta ha quedat ocupant un carril.
No hi ha hagut ferits, però s'ha hagut de retirar l'arbre del mig del pas. Hi han intervingut bombers per poder treure la part que feia nosa per a la circulació, en una operació que s'estava acabant a 2/4 de 6 de la tarda.
A Manresa, segons el portal Meteoclimàtic, aquesta tarda hi havia una velocitat del vent de 20 km/h, que en alguns moments i llocs pot haver estat més intensa. A Fals, el vent bufava aquesta tarda fins a 60 km/h.
A llocs més elevats, com a Coll de Pal, entre el Berguedà i la Cerdanya, hi bufava el vent amb un velocitat de 43 km/h, a Bellver, per sobre de 30 km/h i a altres indrets, com Guardiola de Berguedà, la situació era molt més tranquil·la.
Avui, el dia ha estat assolellat i els equips d'emergència pateixen per demà, quan també hi pot haver un dia sense núvols i amb sol, però amb molt de vent. A les parts altes dels cims s'ha d'anar amb molta cura pel vent, també perquè la cota de neu de demà pot baixar i pel torb que pot generar el vent.
- Demanen tres anys de presó per encomanar unes obres a unes cases a Das i crear un entramat per no pagar-les
- El Pirineu registra nevades de rècord, però els científics alerten d'una disminució de la neu a llarg termini
- El propietari d'un restaurant de la Cerdanya explica com Pujol Ferrusola el va enganyar amb un préstec de 300.000 euros
- La destrossa de la ventada en un bosc de Catalunya: amb pocs minuts va fer caure tots els pins de més de 15 metres
- Agredeixen Pascal Kaiser, l'àrbitre que va demanar matrimoni al seu nòvio durant un partit de la Bundesliga
- A Manresa hi ha el doble de nens que de nenes que abusen dels embotits
- Una conductora va circular en direcció contrària durant cinc quilòmetres per l'autopista al Bages
- El pont massa estret de Sant Francesc continua sense ser acceptat per l’Ajuntament de Manresa