Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Acció reivindicativa dels docents a la plaça Sant Domènec de Manresa

Demanen la implicació de la societat i les famílies per garantir un sistema de qualitat

L'Assemblea de Docents demana la complicitat de les famílies

L'Assemblea de Docents demana la complicitat de les famílies / OSCAR BAYONA

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Jordi Morros

Jordi Morros

Manresa

Amb samarretes grogues on es podia llegir el lema ‘Defensem l’educació pública’, aquest dimecres a la tarda mestres i professors de l’Assemblea de Docents de la Catalunya central, s’han concentrat a la plaça Sant Domènec de Manresa.

L’acte forma part de les mobilitzacions que han protagonitzat les darreres setmanes i que continuaran els pròxims dies, per reclamar més recursos per oferir una educació inclusiva, menys ràtios per atendre millor l’alumnat, menys burocràcia i millores salarials per recuperar poder adquisitiu.

Durant la concentració han preparat pancartes amb lemes com ‘Educació en lluita. + Recursos. – Discursos’. S’utilitzaran als actes de protesta, manifestacions i mobilitzacions que l’assemblea prepara per als pròxims dies. També a Manresa i les comarques centrals.

A Sant Domènec hi ha hagut berenar i s’han volgut adreçar a les famílies i a la societat en general, a qui adverteixen que «l’educació pública va a la deriva», i que la implicació i el suport de famílies i societat en general és cabdal perquè «el futur de l’educació és un repte comú».

Tracking Pixel Contents