Sílvia Orriols diu que Sergi Perramon li va oferir un pacte a tres entre Aliança Catalana, Avenç i Junts per Manresa
Ho va dir en una compareixença davant la premsa al Parlament de Catalunya

Sílvia Orriols en la compareixença de premsa al Parlament / Arxiu particular

La fundadora i presidenta d’Aliança Catalana, Sílvia Orriols, va assegurar en una compareixença de premsa al Parlament de Catalunya que Sergi Perramon, d’Avenç Nacionalista, li va plantejar un pacte en el qual a banda de les dues formacions hi hagués també Junts per Manresa.
En la compareixença per presentar l’alcaldable per Amposta d’Aliança Catalana, Èric Esteban, un periodista li ha demanat per l’episodi en el qual Sergi Perramon es va negar a encapçalar la candidatura d’Aliança Catalana a Manresa. Finalment, Avenç i Junts han anunciat un acord per presentar-se conjuntament a les eleccions.
Orriols va respondre que “sí que és veritat que vam establir converses amb ell i ens va proposar fer un grup a tres entre Junts, ells i nosaltres, i nosaltres ens vam negar perquè el processisme ja hem tastat quins resultats té i, evidentment, Catalunya necessita quelcom diferent i Manresa, com una bona ciutat dins de Catalunya, mereix un projecte diferent per tenir resultats diferents”.
Oriol Gès, present
A la presentació també hi havia el manresà Oriol Gès, secretari d’Organització i Finances d’Aliança Catalana. Va néixer a Manresa el 6 de juliol del 1990 i resideix a Vic des de fa vuit anys. Graduat en Economia per la UAB, és economista col·legiat al Col·legi d’Economistes de Catalunya i exerceix la seva activitat professional al sector bancari. Detenta la Secretaria d’Organització i Finances d’Aliança Catalana des de la fundació del partit.
Sergi Perramon, que es va presentar pel Front Nacional i, actualment, és regidor del Grup Nacionalista a l'Ajuntament de Manresa, va rebutjar l'oferta que li va plantejar Aliança Catalana de ser l'alcaldable per aquesta formació de cara a les eleccions municipals del maig del 2027 a la capital del Bages.
I no només això, segons ha assegurat Perramon i han confirmat fonts d'Aliança Catalana, l'oferta d'encapçalar la candidatura municipalista portava afegida una altra proposta: ser el número 1 d'Aliança Catalana a les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya per la circumscripció de Barcelona.
Perramon ja va rebre abans de les passades eleccions a la cambra catalana l'oferta de ser el número 1 de la demarcació de Barcelona, i també la va rebutjar.
- L'entorn del bisbe Xavier Novell denuncia que l'Església espanyola li posa pals a les rodes per fer un recés religiós
- Adeu al para-sol: l'invent que fa ombra a quatre persones ja és a les platges de Catalunya
- Com va marxar el Papa de Montserrat? comitiva de 15 vehicles, monjos al balcó, corredisses i salutacions fins al final
- Un incendi crema un camp de ceral a Sant Fruitós de Bages
- Fa fallida una cooperativa històrica en la qual treballaven 400 persones: «No sortien els números i el gerent pagava webs de cites amb els nostres diners»
- Navàs acomiada el jove de 18 anys que va perdre la vida a l'Ametlla de Merola amb un sentit minut de silenci
- La greu malaltia que passa desapercebuda i creix cada vegada més: «Em deien que no tenia res i vaig arribar a pensar que era càncer»
- Un incident amb la bateria d’un mòbil a l’institut de Bagà provoca l’evacuació del centre