Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Els Bombers rescaten una persona gran que havia caigut a casa a Manresa

El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha atès i la ha traslladat a l'hospital

Dos Bombers en una imatge d'arxiu

Dos Bombers en una imatge d'arxiu / Zowy Voeten / EPC

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

El cos de Bombers de la Generalitat ha hagut d'obrir un domicili al passatge dels Quatre Cantons de Manresa per ajudar una persona gran. L'avís s'ha fet aquesta matinada de dimecres a les 4.38 hores, ja que la persona havia caigut i no es podia moure. Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una dotació de bombers, que s'ha encarregat de forçar la porta per poder-hi entrar, i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que l'ha atès i traslladat a l'hospital.

Tracking Pixel Contents