Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Quin model de residència per a la gent gran necessita Manresa?

La Plataforma en Defensa de les Pensions i Drets de la Gent Gran organitza el 8 d'abril vinent una taula rodona al Casino pensant en la futura residència pública del Xup i en les deficiències del sistema d'atenció actual

Una persona gran caminant per Manresa

Una persona gran caminant per Manresa / Arxiu/Oscar Bayona

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Gemma Camps

Gemma Camps

Manresa

La Plataforma en Defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran de Manresa considera que l'actual model de residències per a la gent gran té unes deficiències estructurals que cal resoldre. Pensant en la futura residència pública que es farà al barri del Xup de la ciutat ha organitzat una taula rodona, el pròxim dimecres 8 d'abril, per parlar-ne.

L'acte, que tindrà lloc a la sala d'actes del Centre Cultural el Casino moderat per Josep Ramon Mora, membre de la plataforma, asseurà a la taula Rufí Cerdan, activista social, que oferirà la visió des de la perspectiva de les famílies usuàries d'una residència; María José Carcelén, presidenta de la Coordinadora de Familiars de Residències 5+1; Manel Valls, director general de Sant Andreu Salut, i Mariona Homs, regidora de Drets Socials i Persones Grans de l'Ajuntament de Manresa.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents