Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El parc de Puigterrà de Manresa acollirà la Festa del Castell aquest diumenge al matí

S’ha programat una caminada, mostres de dansa, una observació d’astronomia i un espectacle de màgia

El parc del Castell s'omplirà d'activitat aquest diumenge

El parc del Castell s'omplirà d'activitat aquest diumenge / ARXIU/EDUARD VEGA

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Regió7

Manresa

Una caminada, mostres de dansa, la possibilitat de fer un vermut envoltat de verd i fins i tot una actuació de màgia, són algunes de les activitats que es duran a terme aquest diumenge al matí a la Festa del Castell del parc de Puigterrà de Manresa. Se celebrarà aquest diumenge al matí organitzat conjuntament per l’Associació de Veïns Passeig i Rodalies i la de Vic-Remei. Compleix la seva onzena edició.

Les activitats programades començaran a 2/4 de 9 del matí amb una caminada popular que sortirà del mateix parc del castell. Les inscripcions es poden fer al punt de sortida.

A les 11 del matí s’ha programat una activitat d’astronomia, i a les 12 del migdia hi haurà l’actuació del Magic Pol. Entremig, una mostra de danses amb la participació del Casal Cultural de Dansaires Manresans, Hip Hop Dance amb Vanessa Perellón i finament hi haurà una demostració a càrrec d’alumnes de l’Escola Julieta Soler.

Durant tot el matí hi haurà servei de bar al parc del Castell on serà possible prendre un entrepà, coca i xocolata, o fer el vermut.

Els organitzadors també han convocat l’11è concurs de fotografies. La temàtica serà la mateixa Festa del Castell. Les imatges s’han d’enviar al correu electrònic aavvpassegirodalies@gmail.com. Les fotografies participants s’exposaran en una exposició a la biblioteca del Casino. Una selecció també formaran part del calendari 2027 de l’associació Passeig i Rodalies. Els premis es lliuraran el 13 de juliol a les 6 de la tarda a la sala d’actes del Casino.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents