Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

La CGT denuncia que hagin donat l'alta a un treballador de l'oficina de Manresa que ha d'anar amb crosses

La secció del sindicat al Bages-Berguedà explica que l'afectat està pendent d'una operació de tíbia i peroné

Considera "inadmissible" que se l'obligui a tornar a la feina sense "unes condicions físiques adequades per portar a terme les seves funcions amb seguretat i dignitat laboral"

Imatge d'arxiu d'una reivindicació de treballadors de la CGT de l'oficina de Correus de Manresa

Imatge d'arxiu d'una reivindicació de treballadors de la CGT de l'oficina de Correus de Manresa / Arxiu particular

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Regió7

Manresa

La secció Sindical de CGT Correus ha denunciat que aquest dilluns, 25 de maig, l'ICAM, l'Institut Català d'Avaluacions Mèdiques, ha donat l'alta mèdica a un carter que fa el repartiment en moto en el torn de tarda a la Unitat de Repartiment (UR) de Correus a Manresa. Segons el sindicat, el seu company, que és Agent de Classificació i Repartiment (ACR) en l'esmentat torn, està pendent d'una operació de tíbia i peroné de manera que, avui dia, la seva mobilitat continua sent amb crosses.

Tot i aquesta situació, fa notar la CGT, el treballador s'ha de reincorporar al seu lloc aquest dimarts, 26 de maig, a 2/4 de 3 de la tarda.

La CGT Correus Bages-Berguedà considera "inadmissible que s'obligui a reincorporar-se a un treballador que encara no es troba en unes condicions físiques adequades per portar a terme les seves funcions amb seguretat i dignitat laboral".

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents