La caminada nocturna solidària de Creu Roja al Bages arriba a la desena edició
L'activitat per a petits i grans tindrà lloc el dissabte 6 de juny i repetirà el recorregut circular des dels Trullols
Hi ha un itinerari de cinc quilòmetres i un de deu i les inscripcions es poden fer a l'avançada o in situ

Espai de Creu Roja al bages on es fan les inscripcions de la caminada amb dues voluntàries / Arxiu/CRB
Regió7
El dissabte 6 de juny tindrà lloc la desena edició de la Caminada Nocturna solidària de Creu Roja al Bages. L’activitat té per objectiu fomentar l’exercici físic i els hàbits saludables, i alhora, recaptar fons per als projectes socials en els quals treballa l’entitat. Creu Roja al Bages convida la ciutadania a sumar-se a aquesta cita amb la solidaritat, el compromís i la participació comunitària.
El recorregut s'iniciarà a les 9 del vespre des de l’esplanada del pàrquing del costat del Viena de Manresa (Trullols Parc) i constarà de dos recorreguts circulars; un de llarg de deu quilòmetres (150 metres de desnivell), i un de curt de cinc quilòmetres. Les inscripcions a l'avançada es poden fer en aquest enllaç.
Les acreditacions es faran a 2/4 de 9 del vespre, moment en el qual també es podran inscriure les persones que no ho hagin fet prèviament en línia. El preu és de vuit euros, i de sis per als menors d’edat i el voluntariat de Creu Roja.
Tots els participants rebran, una vegada inscrits, un avituallament per al recorregut i una butlleta del Sorteig d'Or de la Creu Roja valorada en sis euros. Cal portar una llanterna o llum frontal per seguir el recorregut sense dificultats.
- Pau Palomar, de Castellnou: de treure una de les millors notes de selectivitat a fer pràctiques de física a Suïssa i a estudiar als Estats Units
- La jutgessa sospita que Jonathan Andic es va desfer del mòbil perquè va desactivar l’aplicació de comptar passos just abans de viatjar a l’Equador
- Comprar habitatge en aquest poble de Catalunya costa menys de 90.000 euros: pisos reformats amb garatge i piscina
- Un pont destrossat, tres persones rescatades de dos cotxes a Sallent i el xoc d'un tren amb un arbre, entre les incidències de la pluja a la regió
- Una nena de 10 anys està en estat crític després d'empassar-se per una teulada a Balsareny
- La multa que et pot caure si aquest radar de Manresa t'enxampa a més de 30 km/h
- Indignació de la família de l'exregidor de Manresa mort Eduard Teixeiro: “S’homenatja qui va protagonitzar episodis molt greus de maltractament dins l'àmbit familiar”
- Sílvia Orriols lamenta a la Patum 'que hi ha qui no sap gaudir de la festa