Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El Montepio proposa reflexionar a Manresa sobre tren i habitatge

Economistes, arquitectes i urbanistes participaran en una taula rodona sobre nova mobilitat

Un dels debats sobre nova mobilitat del Montepio, que es repetirà aquest dijous

Un dels debats sobre nova mobilitat del Montepio, que es repetirà aquest dijous / MONTEPIO

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Regió7

Manresa

La Fundació Montepio de Manresa organitza ha preparat per aquest dijous un acte per reflexionar sobre el tren regional i habitatge. Es tracta d’una nova sessió del cicle de xerrades per parlar de nova mobilitat.

En aquesta oportunitat la Fundació Montepio proposa debatre la importància del tren regional i els estudis que caldria anticipar per gestionar el seu impacte. Ho farà amb una taula rodona que ha titulat ‘Habitatge sí, però ferrocarril’.

A la taula rodona hi participaran l’economista Miquel Puig; l’economista i urbanista Miquel Morell; l’arquitecte Manel Larosa; i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy. Moderarà el debat l’arquitecte i membre de la Fundació Montepio, Jordi Ludevid.

L’acte se celebrarà a la sala d’actes del Montepio, al carrer Bilbao, 22. L’accés és lliure i gratuït. Es poden reservar places a l’adreça fundació@montepio.cat.

La Fundació Montepio ha organitzat diverses activitats per reflexionar sobre el futur de la mobilitat.

Tracking Pixel Contents