Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Una motorista resulta ferida en un accident a Manresa

L'afectada va ser traslladada a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa

Imatge d'arxiu d'una ambulància del SEM en un servei

Imatge d'arxiu d'una ambulància del SEM en un servei / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Una motorista va resultar ferida en un accident amb un cotxe ahir dilluns a la tarda a Manresa. El succés va tenir lloc a les 18.40 hores, a l'avinguda de les Bases, on l'afectada, veïna de Callús de 29 anys, va ser envestida pel turisme, ocupat per dos veïns de la capital bagenca de 23 i 22 anys.

Segons la Policia Local, els ocupants del turisme van resultar il·lesos mentre que la motorista va rebre ferides lleus i va ser traslladada pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa.

Tracking Pixel Contents