Ampans organitza dues jornades de portes obertes al nou equipament de La Parada, de Manresa
Els visitants podran realitzar visites guiades pels diferents espais residencials, aules de formació i el restaurant Divers

Imatge de l'equipament de La Parada / Arxiu/Oscar Bayona
Regió7
Ampans organitza aquest dimecres i dijous dues jornades de portes obertes adreçades al conjunt de la ciutadania per ensenyar el nou equipament social i comunitari de La Parada, a Manresa. Les visites es podran fer demà i dijous de 9 a 13.00 hores i de 16 a 19.00 hores.
Durant aquestes dues jornades, els visitants podran realitzar visites guiades pels diferents espais de La Parada i descobrir un projecte innovador que integra habitatge, formació i oportunitats de treball, amb l’objectiu de donar resposta a necessitats socials vinculades a l’autonomia, la inclusió i la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
Entorn obert
La Parada s’ha concebut com un entorn obert i connectat amb el territori, que combina espais residencials, aules de formació, el restaurant Divers i àmplies zones exteriors, promovent la convivència, la participació comunitària i la generació d’oportunitats per a les persones. El projecte incorpora una mirada innovadora que uneix arquitectura, natura, comunitat i tecnologia al servei del benestar i la inclusió.
Subscriu-te per seguir llegint
- Jo mai dono el DNI': L'expert Bruno Pèrez Juncà explica com donar les teves dades de forma segura
- Estabilitzat l'incendi iniciat a Navarcles i que va obligar a confinar 9.000 persones d'Artés i Sallent
- Amagat un nou tresor de 1.500 euros, ara a Sant Vicenç de Castellet
- El tancament dels tres quioscos del Passeig Pere III genera un debat sobre el seu futur
- La Policia Nacional alerta: tingues sempre apagat aquest botó del mòbil
- Els Mossos llancen una imatge amb IA per identificar una dona trobada morta al riu Segre
- L'empresa manresana Umformtechnik entra en liquidació
- L'incendi de Navarcles ha cremat 53 hectàrees i deixa destrosses importants en una empresa de reciclatge d'Artés