La dona, una "joia de la naturalesa que brilla amb llum pròpia i emergeix com una deessa del fons del mar", ha estat el motiu central de la desfilada de la firma catalana Escorpión Studio Barcelona, que aquest dilluns ha presentat la seva col·lecció Primavera/Estiu 2019, "Mareperla", en la 080 Barcelona.

La directora artística de la marca, Andrea Martínez, ha assegurat que el nom de la col·lecció "connecta amb el més profund i fascinant de l'essència femenina: forta, clarivident i compromesa; flexible, sensual i intuïtiva". Martínez ha definit la dona que vesteix "Escorpión" com "elegant i segura de si mateixa", i ha confessat que la marca intenta ser cada vegada "més moda, més actual i anar més enllà del que es veu al carrer", sense perdre de vista el material que va marcar els seus inicis: el punt.

La decisió de presentar la col·lecció de primavera/estiu en comptes de la de tardor/hivern, com és habitual, es a causa de l'actual tendència "see now, buy now" (ho veus, ho compres), que consisteix, bàsicament, a concedir-li als clients la possibilitat de veure en una desfilada allò que voldrà portar en dos o tres mesos i l'oportunitat d'enviar-lo directament al seu armari amb un sol clic.

En la desfilada han destacat els tons plata, nacrats i els punts fluor, així com les formes "boho" i d'inspiració hippy, amb estampats "tie-dye", gorres i bosses de crochet, transparències i peces molt fluides.