Rosalia és l'artista del moment, també als Estats Units, on el públic americà s'ha rendit als seus peus gràcies a les seves cançons. Però no només està deixant empremta en el món de la música. La cantant de Sant Esteve Sesrovires també triomfa en la moda. Els seus looks tant dalt de l'escenari com en les catifes vermelles són els més esperats i els més vistosos.

Per això, les marques més millennials, com Pull & Bear es fixen en artistes com Rosalia. La catalana va començar a ser imatge de la marca l'any passat amb una col·lecció d'edició limitada, inspirada en el característic look 'street' de la cantant. Aquesta aliança, que va unir música i moda, va ser tot un boom i per això, ara arriba a les botigues una nova col·lecció, també limitada, però més extensa que la primera.

La formen peces d'aire urbà i esportives inspirades en el lifestyle de la cantant. Destaca l'ús del denim, les plataformes, els twin sets, les peces worker -com la caçadora o el mono-, o els vestits amb asimetries. A més, es prioritza una gran presència per als colors neó o la combinació d'aquests amb tons neutres com el negre o el blanc.

Ha estat la pròpia cantant qui ha comunicat a través de les seves xarxes socials la nova col·lecció i ha anunciat la data de llançament que serà el proper 9 de maig. En només dos dies, aquesta nova col·lecció que promet ser un altre èxit, estarà disponible tant al web com a les botigues de Pull & Bear.

Amb aquesta nova col·lecció, la marca i la cantant refermen la seva aposta per la unió entre música i moda, i tornen a posar de manifest el valor de la nova escena creativa espanyola.