Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Ensurt per un arbre caigut sobre un cotxe amb dues persones dins a Moià

El succés ha tingut lloc a les 11.05 hores a la carretera de Manresa

Imatge d'arxiu d'una autoescala dels Bombers

Imatge d'arxiu d'una autoescala dels Bombers / Arxiu/Bombers

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Un arbre de petites dimensions ha caigut sobre un cotxe en el qual hi havia dues persones a dins aquest dimecres a Moià. El succés ha tingut lloc a les 11.05 a la carretera de Manresa, on el cos de Bombers de la Generalitat hi ha desplaçat una única dotació per a retirar-lo.

Segons han informat, els serveis d'emergències, només han tardat 1/4 d'hora en retirar l'arbre, les persones que hi havia dins del vehicle no han resultat ferides, i l'incident no ha causat més afectacions.

Tracking Pixel Contents