Renault s'ha associat amb la prestigiosa marca de moda esportiva Helly Hansen per comercialitzar el primer Captur equipat amb el sistema Extended Grip, una tecnologia dissenyada per optimitzar el sistema de tracció en qualsevol condició de conducció. Fabricat en exclusiva per a tothom a la factoria de carrosseria-muntatge de Renault a Valladolid, l'edició limitada Helly Hansen presenta en exclusiva el color Vermell Desig tant en la carrosseria com en els acabats de l'habitacle interior, combinat amb sostre negre.

El robust disseny d'aquesta versió del crossover urbà de la firma francesa es veu reforçat amb els embellidors davanters i posteriors de olor gris platí tipus ski, juntament amb unes llantes d'aliatge diamantades de 17'' de color negre.

L'equipament de sèrie del Captur Helly Hansen tambçe disposa de la tauleta multimèdia R-Link, amb pantalla tàctil, entre altres equipaments dedicats al confort de conducció. El Captur Helly Hansen es troba disponible en dos colors: Vermell Desig, Ivori Delhi

Amb la sèrie limitada Helly Hansen, la firma Renault proposa per primera vegada i de forma exclusiva, seients de cuir per al Captur, disponibles de sèrie a Espanya. L'habitacle es vesteix igualment amb elements de disseny específics per a aquesta versió com els detalls de color vermell al tauler de bord, insercions de fibra de carboni al volant, acabats de les portes cromats i estoretes a les places del davant. Qualsevol de les motoritzacions de la gamma Captur pot ser escollida en l'edició limitada Helly Hansen, que ja està a la venda a la majoria dels països d'Europa.

200.000 Captur

La factoria de carrosseria muntatge de Valladolid ha fabricat recentment 200.000 models del Captur des que va arrencar la seva producció al febrer del 2013. Es tracta d'un model de dues tonalitats, color gris Cassiopea amb sostre negre, equipat amb un motor 1.5 dCi 90, produït també a la planta val·lisoletana de Motors, amb caixa Efficient Dual Clutch (EDC).

El dia en qüestió, dos-cents treballadors de la fàbrica va n rebre a primera hora del matí la unitat 200.000 al final de la línia de muntatge, abans que el vehicle fos enviat a la seva destinació final, al mercat francès.