El Golf la Roqueta (Castellgalí) va acollir el cap de setmana del 22 i 23 de juliol la segona edició del torneig Jaguar Land Rover, patrocinat pel concessionari Accessoris Manresa 4x4. Hi van participar 60 jugadors, que van poder gaudir d’un torneig de 36 forats. El torneig es va jugar sota la modalitat Medal Handicap, a 36 forats (18 dissabte i 18 diumenge).

Després de la primera jornada, Àngel Calatayud liderava la prova amb +1 del camp, i 6 cops d’avantatge sobre el segon classificat: Pep Riba amb + 7 del camp. Tot feia pensar que Àngel Calatayud guanyaria el torneig, i així va ser, es va imposar davant dels altres participants fent una segona volta de +3, per un total acumulat de +4. En categoria Handicap, va guanyar Gabriel López. I en categoria femenina, la guanyadora va ser Àngels Lario. Ara, Àngel Calatayud i Gabriel López jugaran una prova del Circuit Madera y Titanio, que es farà a les instal·lacions del Reial Club de Golf El Prat els dies 22 i 23 de setembre. Un cop acabat el torneig Jaguar Land Rover, es va fer l’entrega de premis als guanyadors, així com també un sorteig amb tota mena d’obsequis per als participants. I no hi va faltar un catèring per cloure la jornada.

El torneigdonava el tret de sortida a poder ensenyar i provar el nou model Range Rover Velar, la qual cosa va fer que en poguessin gaudir tots els participants a la competició de golf. El nou Velar ja està exposat a les instal·lacions del concessionari Accessoris Manresa 4x4 i és l’última incorporació a la família Land Rover.

Posicionat entre el Range Rover Evoque i l’Sport, el nou tot camí anglès ha arribat per competir amb models consagrats com l’Audi Q5 i el Porsche Macan. El seu disseny exterior és elegant, senzill i net, i és un embolcall perfecte per a un interior excel·lent. És un cotxe molt ampli, amb bon espai per als ocupants i amb un maleter de 673 litres de capacitat. A nivell tecnològic la marca ha aprofitat totes les eines disponibles dels seus germans de gamma, com ara el sistema Suspension Active Dynamics o la tracció integral intel·ligent, entre altres mecanismes de seguretat.

Disposa de cinc motoritzacions diferents: tres motors dièsel amb potències compreses entre els 180 i els 300 cv; i dos motors de gasolina de 250 i 380 cv.