La marca coreana Hyundai va estrenar el 2017, en el Hyundai i30, el seu primer model esportiu sota la denominació N. Amb una potència de 250 CV o 275 en la versió Performance, es posicionava com el model més potent de la marca i un rival directe de models com el Seat León Cupra o el Peugeot 308 GTI, entre d'altres.

Ara, la firma de Seül acaba de presentar una nova versió per a l'i30 anomenada N Line que, inspirada en el model N, disposa d'una sèrie de solucions estètiques derivades directament del model més esportiu.

El vicepresident de Màrqueting i Producte de la marca, Andreas-Christoph Hofmann, comenta que «l'i30 N ha tingut un enorme èxit des del seu llançament», i que ha servit per «demostrar les capacitats de la marca en enginyeria d'alt rendiment i associada al concepte de diversió al volant». A més a més, amb l'i30 N Line pretenen «estendre aquest sentiment a un públic més ampli», conclou Hofmann.

Esportivitat i potència

El para-xocs davanter disposa d'una de les entrades d'aire més grans, una línia platejada que distingeix l'N Line de la resta de la gamma, mentre que el para-xocs posterior disposa d'una doble sortida d'escapament exclusiva d'aquesta versió. Pel que fa a la vista lateral, la insígnia ubicada a les aletes davanteres, les carcasses dels retrovisors en color negre brillant i les llantes de 18 polzades ens indiquen que ens trobem davant d'una versió exclusiva.

L'habitacle també disposa de tot un seguit d'elements distintius que realcen la seva esportivitat, com el volant o els seients esportius, els pedals metàl·lics o el pom del canvi de marxes de la versió N. L'habitabilitat és exactament la mateixa que la de qualsevol altra versió de l'i30.

Amb l'objectiu d'oferir una conducció més àgil i dinàmica, Hyundai equipa l'i30 N Line amb discs de fre de 16 polzades -en comptes dels de 15 polzades de la versió estàndard-, pneumàtics Michelin PS4 i una optimització de la suspensió i de la resposta del motor. Quant a la gamma de motors, l'N Line està disponible amb un propulsor de benzina T-GDI d'1,4 litres i 140 CV i un de dièsel CRDi d'1.6 litres i 136 CV.