El Hyundai Tucson és un dels models estratègics de la marca coreana al mercat europeu, on ha sigut el model més venut des del seu llançament l'any 2015. Dissenyat i fabricat a Europa, el Tucson compleix amb els més alts estàndards de qualitat per assolir les expectatives dels clients europeus i continuar el seu camí d'èxit en tota la regió.

El frontal del nou Tucson està presidit per una graella en forma de cascada i una nova i refinada signatura lleugera amb fars full led, així com un para-xocs davanter més elevat i proteccions davanteres i llantes de nou disseny. A la part posterior estrena nous pilots i un para-xocs redissenyat, mentre que al seu interior combina elegància i ergonomia per a proporcionar una experiència de comoditat i amplitud.

Nova gamma de motors

El nou tot camí coreà està disponible amb una de les més àmplies gammes de motors del segment; dos dièsel i dos de benzina, tots ells revisats per reduir la seva mida i millorar encara més les emissions de CO2. En el cas del dièsel, l'oferta la protagonitzaran les versions 2.0 de 186 CV i 1.6 amb potències de 115 i 136 CV. Quant a la benzina, els propulsors disponibles són l'1.6 GDI de 136 CV i l'1.6 T-GDI de 177. Destaquen també les àmplies possibilitats de combinació d'aquests propulsors amb la tracció davantera o la tracció total, així com amb els canvis manual i automàtic 7-DCT.

El nou Tucson ofereix als passatgers característiques de connectivitat avançades per a millorar la integració perfecta dels seus telèfons mòbils, fent el seu ús més segur durant la conducció. Es pot triar entre les característiques de confort i connectivitat més avançades de la seva categoria, consistents en un sistema de so signat per Krell, un carregador sense fils i connexió USB amb pantalla tàctil de set polzades. També pot equipar un sistema de navegació amb pantalla de vuit polzades que ofereix mapes en 3D i subscripció gratuïta als serveis LIVE. A més, el Tucson disposa dels darrers sistemes de seguretat, com la frenada d'emergència, l'assistent de canvi de carril o el detector de fatiga del conductor.