La renovada gamma Neo Sports Cafe d'Honda té en la CB300R una de les seves més destacades protagonistes. Una alternativa idònia que se situa entre l'accessible 125 cc i la naked d'altes prestacions de 1.000 cc, que s'adapta a la perfecció als traçats urbans alhora que es presenta com una còmoda eina per fer sortides de cap de setmana i per gaudir de la conducció.

Una de les principals virtuts de la CB300R és la facilitat d'utilització que ofereix a tot tipus d'usuaris. Un aspecte al qual contribueix de manera directa el seu reduït pes -143 kg en marxa- que, juntament amb el seu enèrgic motor monocilíndric de 286 cc i refrigeració líquida amb 31 CV de potència, li permet assolir un notable nivell de prestacions.

nova part cicle

En el desenvolupament de la nova saga CB d'Honda adquireix especial protagonisme el bastidor, totalment nou. En la seva construcció s'ha combinat acer premsat i tubular per aconseguir un estudiat equilibri de rigidesa.

A més, el manillar, d'estil de barra gruixuda amb un gir de 40°, permet un radi de gir de 2,3 metres que garanteix la capacitat de circular amb l'habitual trànsit dens de la ciutat. Finalment, l'altura del seient de 799 mm en facilita la conducció a usuaris de totes les alçades.

El sistema de frenada fa servir un disc flotant davanter de 296 mm sense boixa, acoblat a una pinça Nissin d'ancoratge radial i 4 pistons, mentre que el disc del darrere és de 220 mm i munta una pinça d'un pistó. Tots dos frens són modulats per un ABS de 2 canals.

Aquest conjunt treballa a través d'una unitat de mesura inercial per proporcionar una distribució precisa de l'actuació de l'ABS entre la roda davantera i posterior segons el comportament del vehicle. El pneumàtic del darrere Dunlop radial de 150/ 60R-17 es combina amb una unitat radial davantera en mesures 110/ 70r-17.

El dipòsit de 10 litres de gasolina va amagat sota una tapa angular. Amb un econòmic consum d'un litre cada 30,2 quilòmetres, la CB300R pot recórrer més de 300 quilòmetres amb el dipòsit ple.

informació total

El disseny minimalista de la CB300R també es veu reflectit al quadre d'instruments. Aquest element és presidit per una prima (23,5 mm) i lleugera (230 g) pantalla de plasma, on es reuneixen uns amplis continguts d'informació, entre els quals hi ha la velocitat, les revolucions del motor, el nivell de gasolina i la posició del canvi de marxes de forma racional, amb llums d'advertència disposats per la part superior.

La il·luminació completa de led -incloent-hi els intermitents- se suma a la seva imatge prèmium i contribueix a la centralització de massa. A més, el far disposa d'una particular firma lumínica gràcies al seu disseny de doble barra, en el qual la part superior allotja el llum curta i la inferior, el llarg.

Com a curiositat, el pilot del darrere és el més prim mai equipat per un model d'Honda. La CB300R està disponible en quatre colors diferents a un preu de 5.000 euros.