El fabricant anglès Jaguar ha iniciat recentment la comercialització de l'I-Pace, el seu primer model totalment elèctric. Amb una autonomia d'entre 415 i 480 quilòmetres segons el nou cicle d'homologació WLTP se situa com un dels vehicles elèctrics amb més autonomia del mercat. L'I-Pace és un SUV de 4,68 metres de longitud que disposa de dos motors elèctrics que desenvolupen una potència de 400 CV i 696 Nm de parell. Amb una bateria de 90 kWh, l'acceleració de 0 a 100 km/h es resol en tan sols 4,8 segons i el temps de càrrega mitjançant un sistema Wallbox de 7,2 kW és d'unes 10 hores, però en un carregador ràpid aquest temps es pot reduir fins als 40 minuts aproximadament.

Gràcies a la presència de les bateries que alimenten el vehicle i a l'absència de propulsor convencional, els enginyers i dissenyadors de la marca han adaptat el vehicle per oferir un nivell superior d'habitabilitat, de manera que al gran maleter de 656 litres se n'hi afegeix un altre de 27 litres situat a la part davantera. A més, la dotació tecnològica del tot camí britànic està a l'alçada dels millors models del mercat, amb elements com el Head-Up Display, el punt de connexió amb wifi, la frenada d'emergència, el control de creuer amb limitador de velocitat, el sistema d'alerta de canvi involuntari de carril o diverses càmeres i sistemes d'assistència a l'aparcament.

L'I-Pace està disponible al mercat amb un preu inicial de 79.100 euros per a la versió S. A més, la garantia del motor i les bateries és de vuit anys, i gràcies a la seva condició de vehicle elèctric es beneficia de tots els avantatges fiscals i de circulació disponibles, com ara l'aparcament gratuït, la possibilitat de circular en ciutats com Barcelona o Madrid en episodis d'alta contaminació o l'exempció de l'impost de matriculació.