Dins del catàleg de Vespa, la GTS se situa com una de les versions més emblemàtiques perquè recull el llegat del llegendari Vespone. En la seva actual generació, l’any 2003 la família del model italià ampliava el seu atractiu amb les GT 125 i 200, per evolucionar dos anys després amb l'arribada de la primera GTS 250i posteriorment reforçar-se amb una variant de 300 cc.

Vespa GTS. PIAGGIO

Enguany, tota la gamma Vespa GTS continua amb el seu pla d'evolució, amb la introducció d'una sèrie de millores que augmenten el seu rendiment, comoditat i estil. D'aquesta manera, el catàleg GTS passa a disposar d’un total de cinc alternatives: GTS, GTS Touring, GTS Súper, GTS Super Sport i la nova i tecnològica GTS Supertech, amb pantalla TFT en color que aprofita al màxim la connectivitat amb el telèfon intel·ligent mitjançant el sistema Vespa MIA.

ACTUALITZACIÓ ESTÈTICA

La posada al dia en el disseny de la nova Vespa GTS conserva les seves característiques distintives, entre aquestes, el llum de davant i els de darrere amb tecnologia d'il·luminació led completa, una solució que contribueix a millorar la seguretat activa. El frontal presenta un escut redissenyat, al centre del qual s'incorpora la inconfusible «corbata», allargada i adornada amb tres frisos. També estrena un nou estil el manillar, la cresta cromada al parafangs davanter, els miralls retrovisors i les reixes de ventilació dels costats de l'escut.

Detall frontal. PIAGGIO

A la part posterior aquest restyling inclou uns panells que recorren els laterals sota el xassís, mentre que les versions equipades amb el motor 300 HPE es distingeixen per una tapa del càrter del motor i un disseny del protector del sistema d’escapament específics. En el vessant més pràctic, l'ampli compartiment sota el seient aprofita al màxim l'espai i passa a poder allotjar dos cascos Demi-Jet Vespa Visor 3.0.També contribueix a augmentar la capacitat de càrrega el calaix que s’ubica a la part posterior de l'escut, a l’interior del qual també hi ha un pràctic port USB que permet a l’usuari recarregar telèfons o dispositius externs.

Detall velocímetre. PIAGGIO

LA VESPA MÉS POTENT DE LA HISTÒRIA

La Vespa GTS estrena la versió 300 HPE (High Performance Engine). Amb els 23,8 cv es presenta com el motor més potent mai muntat en una Vespa. A més, en comparació de la versió anterior, el parell màxim ha augmentat fins als 26 Nm a 5.250 rpm, un 18% més, mentre que el consum s'ha reduït per situar-se en 31 km per litre de combustible segons el cicle WMTC. A més a més, tots els models de la nova gamma Vespa GTS estan disponibles amb el motor 125i-get controlat electrònicament de 12,7 cv de potència. Aquesta unitat destaca pel seu notable nivell d'eficiència, i està equipada amb el sistema d'arrencada i parada automàtic RISS patentat per Piaggio.