Després de l'èxit obtingut a l’inici de la reserva anticipada del nou Fiat 500 La Prima descapotable (que es va presentar públicament el passat mes de març a Milà i que ja s'ha esgotat), Fiat amplia la gamma del nou 500 amb l'arribada de la carrosseria berlina, una edició de llançament que combina a la perfecció el nou esperit elèctric i sostenible de la tercera generació del 500 amb l'atractiu disseny i l'atenció pels detalls de la marca italiana.

El 500 «la prima» berlina presenta una silueta inconfusible, amb un perfil superior del sostre que es combina amb la característica inclinació del perfil posterior. En aquesta tercera generació l'aleró, que ofereix un disseny més dinàmic, és més pronunciat per tal de millorar l'eficiència aerodinàmica i l'autonomia del cotxe. D'altra banda, la porta del maleter té una presència més volumètrica, i les seves línies horitzontals destaquen l'amplitud del vehicle.

IMATGE EXCLUSIVA

La carrosseria del nou utilitari italià està disponible en tres colors exclusius; Ocean Green, Mineral Grey, i Celestial Blue. El disseny del vehicle es completa amb els fars Full LED amb una forma específica, les llantes diamantades de 17 polzades i les aplicacions cromades a les finestres i els laterals.

No obstant això, un dels trets característics d'aquesta berlina és el seu sostre panoràmic de vidre, que permet omplir de llum l'habitacle per augmentar el confort i el benestar dels passatgers. En l'habitacle també destaca la tapisseria interior en pell ecològica, que envolta el quadre de comandaments i els seients.

MÉS DE 300 KM D'AUTONOMIA

Aquest model equipa un motor elèctric de 87 kW (116 CV) que permet assolir una velocitat màxima de 150 quilòmetres per hora i accelerar de 0 a 100 km/h en 9 segons. A més, gràcies a la seva bateria d’ions de liti amb una capacitat de 42 kWh, el vehicle disposa d’una autonomia de fins a 320 quilòmetres segons el cicle d’homologació WLTP.

Gràcies a la recàrrega ràpida en corrent continu (85 kW) es pot aconseguir en tan sols cinc minuts l'energia suficient per a recórrer 50 quilòmetres en un entorn urbà, o recarregar en 35 minuts el 80% de la bateria. D'altra banda, mitjançant l’endoll «Combo 2», situat al lateral posterior del cotxe, és possible recarregar en corrent altern i continu, a més de poder programar la recàrrega.