Definida pels directius com a «Marca Premium francesa del segle XXI», DS Automòbils ha desenvolupat un complet programa denominat «Only You» de serveis exclusius per als clients dels seus automòbils de luxe, que abasta des d'activitats, esdeveniments i experiències exclusives fins a serveis d'atenció l client que inclouen els cotxes de lloguer, els trasllats del vehicle i el manteniment.

Es tracta, en paraules de Rodrigo Sánchez Monasterio, director de màrqueting de DS, «d'oferir de forma gratuïta una gamma de serveis Only You que convida a viure l'experiència DS més enllà de l'automòbil, amb un univers de prestacions prèmium personalitzades i accessibles des de l'app MyDS».

L'any passat la pandèmia que va obligar a realitzar tancaments temporals d'empreses va fer caure les vendes d'automòbils fins a límits gairebé insostenibles amb un descens de matriculacions del 32,4 per cent. En aquest context el segment prèmium va obtenir uns resultats negatius del 24,8 per cent, mentre que DS només va perdre vendes en un 1,5 per cent, matriculant 4.334 unitats. Dins el segment B-SUV les vendes del model DS3 van pujar un 12,2 per cent, i quelcom similar va passar en el segment C-SUV, en el qual les vendes del DS 7 van pujar un 1,7 per cent.

Amb una aspiració clara de ser l'encarnació del «savoir-faire » francès a la indústria de l'automòbil, DS Automòbils ofereix als seus clients eines prèmium amb un servei d'atenció personalitzat i exclusiu amb atenció per part d'experts tant de la marca com dels seus productes. Ana Fernández McCusker, responsable de DS Only You Spain, va exposar el programa «Only You», que tracta de posar en valor el temps del client facilitant un nombrós grup de serveis i atencions que s'engloben al DS Club Privilege, DS Valet, MyDS APP, DS Assistance, DS At Your Service i Rent a DS.

Dins el DS Club Privilege, a la marca premium francesa posen l'accent en els serveis Club Privat, Experiències Exclusives, Membres 5 anys i privilegis en marques col·laboradores que procedeixen d'àrees com moda, viatges, tecnologia, hotels i restauració.

Al DS Valet el temps és protagonista, i per això s'ofereix servei de xofer, lliurament de vehicle nou o usat i servei de manteniment. El servei MyDS contempla informació del vehicle (manteniment, autonomia, consums, quilometratge, etc), cita de taller, navegació connectada i novetats DS.

El DS Assistance inclou assistència 24 h/365 dies a l'any, telèfon únic i gratuït, assistència europea, garantia de mobilitat i allotjament o assistència per continuar el viatge en cas d'avaria. En l'apartat DS at Your Service s'inclouen l'atenció a client DS, un operador especialitzat, el telèfon únic i un xat on line. Sota l'epígraf Rent a DS apareixen serveis com ara el lloguer d'un DS, Free2Move, DS mobiltiy Pass per a clients E-Tense i elecció de model.