Rodar amb l’Audi RS e-tron GT en un circuit és una cosa que no s’oblida, i menys si saps que ets de les primeres persones que ho han fet a tot el món. Els cursos de conducció Audi driving experience van arrencar aquest any a nivell mundial a Espanya amb la novetat de disposar del vaixell insígnia elèctric d’Audi com un dels seus vehicles de proves. Més concretament, la temporada de l’Audi driving experience es va inaugurar amb la seva modalitat Sportscar, el curs de conducció més prestacional de tota l’oferta. Una cita que es repetirà del 26 a el 28 de maig al Circuit de Montmeló. Més tard tindran lloc els cursos Performance, ideal per familiaritzar-se amb les tècniques de conducció, del 23 al 25 de setembre a Ascari . I finalment els cursos Progressive es faran al circuit de Los Arcos els 14 i 15 d’octubre.

Els dos primers cursos s’imparteixen amb els cotxes més potents de la gamma Audi, és a dir, l’RS e-tron GT i l’R8 Coupé V10. La primera prova dels cursos de conducció d’Audi va consistir en una prova d’acceleració i precisió de frenada, en la qual havíem de accelerar al màxim i uns pocs centenars de metres més tard trepitjar a fons el fre.

El millor de DOS MONS edgar vivó/josep viaplana

L’Audi RS e-tron GT ens va deixar literalment sense paraules. Mai havíem experimentat una acceleració com aquesta. Lluny de fer una comparació entre aquests dos vehicles que ens van entusiasmar i que desprenen sensacions diferents però que comparteixen l’adrenalina, ens centrem en el comportament sobre l’asfalt del nou e-tron GT, més enllà del seu disseny. Resulta estrany però addictiu accelerar de 0 a100 km/h en 3,3 segons sense el mínim soroll.

El model d’accés a la gamma e-tron GT munta dos motors de 238 CV i 435 CV per a lliurar un total de 476 CV i 630 Nm de parell. Per la seva banda, l’RS e-tron GT incorpora un propulsor posterior de 456 CV a més del davanter de 238, i en total ofereix 598 CV.