El grup Mediapro, un dels gegants de la producció i distribució de continguts, i la xarxa social Snapchat, una de les plataformes més usades arreu del món, van fer oficial dijous un acord que, afirmen, servirà «per dur els millors continguts d’esport i entreteniment a milions de joves millennials i de la generació Z».

D’aquesta manera, la productora busca ampliar a nous usuaris el seu ja ampli rang d’audiències i Snapchat vol seguir amb la seva estratègia d’expansió i creixement en el mercat espanyol.

Amb l’acord, els usuaris de la xarxa social podran seguir grans esdeveniments com la Copa del Món FIFA, les millors disciplines de GOL o el World Skateboarding Tour, classificatoris per als Jocs Olímpics. També el millor entreteniment d’Ubeat amb els més destacats creadors de continguts, eSports, gaming, freestyle i molt més. Tot plegat, a través d’històries a la secció de l’app anomenada Discover.

Amb aquesta iniciativa, els Snapchatters podran consumir continguts premium en format vertical i a través d’experiències en dispositiu mòbil. Els diferents canals del grup Mediapro volen oferir un contingut de qualitat i obrir «noves vies de participació i interacció als milions d’usuaris de Snapchat d’Espanya arreu del món».

En aquest sentit, el director de màrqueeting de Grup Mediapro, Ignacio Arrola, va afirmar el següent: «Estem molt contents d’associar-nos amb Snapchat i dur el nostre expertise i know how en la creació i producció de continguts a una de les plataformes amb major consum entre noves audiències».

També va expressar-se, en termes semblants, Alejandro Arenas, el responsable d’International Sports Partnerships de Snapchat: «Estem encantats d’associar-nos amb Mediapro, un dels líders mundials en el sector audiovisual, i poder oferir contingut esportiu a Espanya i a tot el món gràcies a ells». Arenas afegia, a més, que «tenir aliances en l’àmbit local és un pas important per donar suport a la nostra creixent comunitat de Snapchatters a la regió».

Mediapro produeix més de 15.000 esdeveniments cada any i Snapchat té més de 347 milions d’usuaris repartits globalment.