Telecinco continua sense veure la llum al final del túnel en plena crisi d'audiència. A la llarga llista de fracassos que acumula des de fa uns quants mesos se li suma ara '¿Quién es mi padre?', el nou projecte de Carlota Corredera després de marxar de 'Sálvame'. El retorn de la presentadora als platós no ha ajudat gens a que el canal surti de la profunda crisi que arrossega des de fa temps. De fet, la seva última entrega va caure fins a un alarmant 6,8%, una dada poc habitual al prime time de les grans cadenes.

A cadascun dels seus capítols, el format de La fábrica de la tele ofereix en forma de documental els testimonis de suposats fills no reconeguts de personatges de primer nivell. El primer va estar dedicat al mediàtic cas de Javier Santos, que afirma ser fill de Julio Iglesias. Una estrena que va anotar un 12,2% de share però que es va quedar per sota del milió d'espectadors, millorant lleugerament el seu predecessor 'Déjate querer'.

El programa va trobar una mica d'esperança en la seva segona entrega, envoltada de polèmica per la sobtada mort del protagonista, Albert Solà. El presumpte fill del rei emèrit va morir uns dies abans de l'emissió del seu documental, que va aconseguir un bon 14,1% de share i va liderar la nit davant del cinema d'Antena 3 (9,3% i 963.000).

Una pujada, tanmateix, que no va ser res més que un miratge, ja que des d'aleshores ha encadenat mínims d'audiència durant dues setmanes consecutives. 'Mi padre es Ruiz Mateos' va perdre 3,6 punts i es va conformar amb una quota del 10,5% i 929.000, quedant set dècimes per sota de la mitjana diària de Telecinco.

Però la gran patacada arribava aquest mateix dissabte, 29 d'octubre. L'espai capitanejat per Carlota Corredera, que va comptar amb la presència de dos presumptes fills del futbolista Diego Armando Maradona, es va enfonsar fins al ja esmentat 6,8% de share amb només 572.000 seguidors, llastrant així la mitjana del canal al dia (9 ,6%). La pel·lícula 'Wonder Woman' va doblar els resultats a Antena 3 (11,5% i 1.127.000), mentre que l'especial del Benidorm Fest es va quedar a prop amb un 6% i 617.000.