Fa mesos que la psicòloga d'Althaia Dominica Díez ho adverteix i, ara, el CAC li ha donat la raó amb un informe rotund i que prega per una resposta ràpida en forma de regulació. Els casos de persones ateses per addicció als jocs i apostes esportives on-line s'han multiplicat a Althaia des del 2015, un problema especialment incisiu en homes cada vegada més joves i que arriba a atrapar també menors. Mentrestant, el sector no ha trobat limitacions per part de l'administració a l'hora d'anunciar els seus productes, a posar cares d'actors i estrelles del futbol a uns espots que conviden a apostar com aquell qui va al gimnàs i que inunden les retransmissions esportives, pavellons, webs i xarxes socials. Però apostar on-line l'única cosa que aprima és la cartera: enganxa de forma molt més ferotge que els jocs convencionals i fàcilment s'arriba a una situació límit. Els legisladors no s'han posat mans a la feina i ens trobem en una situació en què ja no només es tolera un bombardeig constant d'anuncis, sinó que es permet que el 45,3% dels anuncis de joc i apostes en línia s'emetin durant l'horari protegit. Els menors hi tenen accés i, de fet, a Althaia ja en tracten casos. Els experts consideren l'addicció a aquests jocs com un problema de salut i si els anuncis de tabac i alcohol ja fa temps que estan regulats, comença a ser hora que en el camp de les apostes en línia s'hi posi límits.