31 de gener de 2021
31.01.2021
Regió7
CONTINGUT PATROCINAT

Assistència flexibilitza el pagament de rebuts a persones afectades per covid 190.000 assegurats i més de 4.000 metges

La companyia asseguradora prioritza, ara més que mai, donar resposta a les necessitats de cada cas en particular

30.01.2021 | 23:46
Assistència posa facilitats a la població assegurada

Assistència Sanitària manté la seva aposta decidida per contribuir a superar la pandèmia i minimitzar els seus efectes en la ciutadania, adaptant-se a l'escenari del moment i implantant mesures amb celeritat. Per això, donant continuïtat al pla de la primavera passada, les persones afectades per expedients de regulació d'ocupació (ERTO) o a l'atur i les persones treballadores autònomes que hagin registrat caigudes d'ingressos com a conseqüència dels efectes econòmics de la covid poden sol·licitar l'ajornament, sense cost, dels rebuts dels mesos de març, abril i maig de la seva assegurança de salut.

Entenent l'assegurança de salut com un servei bàsic, més encara en el context actual, Assistència Sanitària vol ajudar la seva població assegurada en aquesta situació excepcional i prioritza donar resposta a les necessitats de cada cas en particular. Per acollir-se al nou pla de flexibilització, que manté íntegrament les cobertures i condicions de la pòlissa, les persones interessades només han d'accedir a l'àrea privada de la pàgina web de l'entitat i omplir una sol·licitud d'ajornament de rebuts amb la corresponent documentació acreditativa.

Amb aquesta reedició, Assistència Sanitària dona cobertura a una situació que s'ha allargat en el temps més del previst inicialment per les autoritats sanitàries i articula una resposta contundent al seu impacte econòmic i social, directe i indirecte. «Com a organització de metges i metgesses, estem vivint en primera línia el cop d'aquest virus i ens posem al costat de les persones assegurades per mantenir el nostre compromís d'excel·lència», declara el Dr. Ignacio Orce, president d'Assistència Sanitària.
 

Mesures per afrontar l'excepcionalitat

Des de l'inici de la pandèmia per coronavirus, Assistència Sanitària ha atès milers de persones afectades o amb símptomes de COVID-19 i ha introduït diverses mesures especials per seguir proporcionant de forma dinàmica la millor atenció a la població: es va posar en marxa un protocol d'atenció telefònica a l'inici de la primera onada, s'ha reorganitzat l'activitat de l'Hospital de Barcelona –el seu centre de referència–, es va crear temporalment un centre pioner de seguiment de pacients covid-19 després de l'alta hospitalària, s'han implantat tests ràpids de antígens a domicili i PCR prequirúrgiques i s'han establert acords amb laboratoris per oferir proves voluntàries a preus reduïts. Al mateix temps, diferents mesures de suport s'han posat a disposició tant de la població assegurada com dels professionals sanitaris i centres concertats.



 

190.000 assegurats i més de 4.000 metges

Assistència Sanitària és una companyia asseguradora mèdica exemple del cooperativisme sanitari, un particular model d'autogestió basat en la igualtat de metges i usuaris en els òrgans de decisió i gestió. Actualment, l'entitat compta amb 190.000 persones assegurades i més de 4.000 metges i metgesses a la seva disposició.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Embaràs

Guia per a embarassades

redacció

 | 0

Et donem consells, t'ensenyem a fer massatges, t'expliquem què pots i no pots menjar...