El Mazda CX-5 reforça la seva consolidada imatge prèmium. Destaca la introducció de millores en el comportament, en el disseny i una diferenciació més gran entre els diferents nivells d'acabat. El llegat japonès de la marca i la passió en el disseny evoluciona i segueix vigent amb el model més venut de la marca.

En els darrers anys, l'èxit del Mazda CX-5 l'ha convertit en un model referencial de reconeixement internacional. Aquest SUV és el model més venut en tota la història de la marca, amb una quota actual del 21% de les vendes anuals a Europa. Des del 2012 el Mazda CX-5 ha venut més de 3,2 milions d'unitats en més de 130 països.

El disseny KODO 'Ànima del moviment' és la filosofia de Mazda que transmet vida i personalitat als seus vehicles. Els mestres takumi modelen i testegen amb argila que transformen en models de mida real. Aquests artesans poden tallar planxes de metall amb precisió del gruix de la vintena part d’un cabell, una destresa fonamental perquè la visió del disseny cobri vida. Fa deu anys que Mazda va presentar el llenguatge KODO, revolucionant el sector amb un concepte de disseny inigualable de gran impacte per a la marca.