Badalona obre el termini per optar als vuit pisos de lloguer assequible del Gorg
L’Oficina Local d’Habitatge ja ha publicat la llista dels inscrits que compleixen els requisits i que poden sol·licitar una de les cases fins al 22 de juny.

Badalona obre el termini per optar als vuit pisos de lloguer assequible del Gorg / 5
Gerardo Santos
L’Ajuntament de Badalona va obrir ahir un termini de 15 dies perquè els veïns optin a un dels "vuit habitatges municipals amb protecció oficial de règim general de lloguer" al barri del Gorg.
Concretament, es tracta de quatre pisos de tres habitacions i 84 m2, i quatre més de dos dormitoris i 65 m2, s ituats al carrer del Progrés 245-268. Els preus del lloguer seran de 677,03 euros mensuals per als pisos de dues habitacions i de 868,17 euros per als de tres. El govern municipal diu que "els imports s’actualitzaran anualment a través de l’índex de referència per a l’actualització d’arrendament d’habitatge", i que s’hauran de tenir en compte a part les despeses comunitàries i les taxes corresponents.
El termini per a les persones interessades acabarà el 22 de juny. Per optar a algun dels habitatges, prèviament els interessats s’havien d’inscriure en el Registre de Sol·licitants d’HPO i formalitzar la sol·licitud a l’Oficina Local d’Habitatge (OLH), que ja ha publicat la llista dels que compleixen els requisits per participar en el procés d’adjudicació.
Subscriu-te per seguir llegint
- Pep Guardiola fa parada al Primavera Sound amb la seva filla abans de tornar a La Salle de Manresa
- L'última visita d'un Papa a Montserrat, fa 44 anys, va acabar amb tragèdia
- Pau Palomar, de Castellnou: de treure una de les millors notes de selectivitat a fer pràctiques de física a Suïssa i a estudiar als Estats Units
- Jordi Cruz explica l’error que molts fan quan bullen patates, mongetes o bròquil
- Ja és oficial: la UE endureix avui les normes per als amos de gossos i gats amb un nou requisit obligatori
- Advocats experts en herències alerten d’un error habitual: «La successió s’obre en el mateix instant de la defunció»
- Últimes enquestes de les eleccions del Reial Madrid: així estan els sondejos entre Florentino Pérez i Enrique Riquelme
- La data de la visita papal està marcada a Montserrat per una catàstrofe