L'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (AdlSolCar) ha engegat aquest mes d'agost una nova campanya d'atracció d'empreses i talent al territori que cobreix l'agència (els municipis de Solsona i Cardona) que es durà a terme a través de les plataformes LinkedIn i YouTube. Està previst que la campanya s'allargui fins l mes de març de l'any vinent.

La campanya té l'objectiu de donar a conèixer el territori i les possibilitats que aquest ofereix a les empreses que volen créixer o que estan buscant un lloc per poder-s'hi instal·lar, així com també a les persones que estiguin pensant en fer un canvi de vida, cap a un entorn més tranquil, més a prop de la natura, per poder gaudir amb més qualitat del temps d'oci i de la família, possibilitats que el territori de Solsona i Cardona ofereix.

Aquestes accions s'emmarquen en el projecte innovador «Talent en xarxa al territori SolCar» a través del qual es pretén donar resposta a la manca de professionals amb què es troben les empreses per a determinats llocs de treball que són de difícil cobertura, i que promociona el territori SolCar com un lloc interessant per viure-hi i treballar-hi, així com també per poder instal·lar-hi una empresa.

El Servei Connectem de l'AdlSolCar ofereix un servei d'intermediació laboral mitjançant el qual es posa en contacte les empreses que cerquen nous professionals per al seu projecte empresarial amb els potencials candidats que busquen una feina. Aquesta campanya pretén millorar l'estratègia de captació de talent que té actualment el Servei Connectem per tal de contribuir que les empreses trobin els professionals que necessiten, clau per fomentar la seva competitivitat i també la seva permanència al territori, i afavorir la qualitat de vida de les persones que hi viuen, a través de l'ocupació.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu (FSE) en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals.