Des d´aquesta setmana ja està en funcionament una opció en l´aplicació de La Meva Salut, gestionada pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, que permet demanar cita telefònica amb el referent mèdic o d´infermeria, sense haver de posar-se en contacte amb el Centre Sanitari del Solsonès per via telefònica.

Aquesta nova opció permetrà que els usuaris puguin sol·licitar una cita telefònica amb el seu professional mèdic de referència a través d´Internet, sense haver de telefonar amb l´equipament comarcal. Amb aquesta opció es busca agilitzar el contacte amb el pacient i descongestionar la centraleta telefònica del Centre Sanitari.

Una altra de les opcions que ja es poden utilitzar és el nou canal eConsulta on l´usuari, a través de la mateixa aplicació La Meva Salut podrà escriure la consulta al seu professional mèdic o d´infermeria, el qual, en un termini estimat d´entre un i dos dies, li respondrà per correu electrònic.

Per poder gaudir d´aquest servei cal que prèviament el correu electrònic personal estigui donat d´alta al propi Centre Sanitari. Aquests tràmits, que ja estan en funcionament, busquen una descongestió de les línies telefòniques del Centre i cercar un canal de comunicació més àgil entre el facultatiu i l´usuari, a fi de resoldre dubtes i consultes.

El Centre Sanitari vol destacar que el fet de poder disposar de l´aplicació La Meva Salut facilita molts tràmits i permet, entre altres, accedir a resultats d´analítiques i agilitzar diversos tràmits.