La regidoria de Joventut de l´Ajuntament de Solsona se suma també a les iniciatives per incentivar el consum local durant les festes nadalenques a la ciutat amb un nou concurs que es durà a terme a Instagram coordinat per l´Oficina Jove del Solsonès.

Amb el lema «Joves amb el comerç local», es proposa als usuaris del Carnet Solsonès Jove, estrenat aquest any, publicar fotos a Instagram entre el 16 de desembre i el 5 de gener comprant en algun dels 48 establiments de la comarca adherits al carnet. Entre totes les persones que hi participin se sortejaran deu vals de compra de 20 euros cadascun.

D´aquesta manera es fa una crida al jovent a afegir-se a la dinamització del petit comerç, coincidint amb la campanya de Nadal. Es tracta d´utilitzar el Carnet Solsonès Jove i fer-se una foto en el moment de la compra. Quan es publiqui, cal esmentar @ojsolsones i utilitzar l´etiqueta #CarnetSolsonèsJove. Els vals de compra se sortejaran entre tothom que hi participi en directe a través del compte d´Instagram de l´Oficina Jove del Solsonès entre l´11 i el 13 de gener.

Actualment, prop de mig miler de persones d´entre 12 i 30 anys disposen del Carnet Solsonès Jove, que es va posar en marxa el mes de març per oferir, d´una banda, més opcions al jovent i, de l´altra, potenciar el consum de proximitat entre aquest sector.

Alumnes de l´escola Arrels també han engegat una cadena solidària de regals. La idea consisteix a regalar productes o serveis del comerç o restauració local i que la persona que els rep també ho faci a un altre.