Solsona estrena una nova guia digital per promocionar el comerç local

El directori permet filtrar els negocis segons ofereixen producte local, moda de quilòmetre zero, artesania alimentària o comandes per WhatsApp

La nova guia es va presentar als comerciants divendres passat

La nova guia es va presentar als comerciants divendres passat / AJ Solsona

Redacció

Jocomproasolsona.cat és la nova guia comercial de Solsona que aglutina els establiments de la ciutat amb la novetat que l'usuari podrà filtrar els negocis segons ofereixin producte local, moda de quilòmetre zero, artesania alimentària o comandes per WhatsApp.

El directori comercial digital, presentat divendres passat a representants del sector, és una iniciativa de l’Ajuntament, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, en el marc del pla de millora de les àrees comercials i del mercat no sedentari de Solsona, que es finança amb fons europeus Next Generation.

Cada entrada consta d’un reportatge fotogràfic ad hoc amb una mateixa coherència estètica –amb fotos d’Aida Majoral i Kàtia Prat–, una descripció, dades de contacte i localització en el mapa. S’hi pot trobar la informació de tota l’oferta comercial de la ciutat: 134 establiments i 46 parades del mercat, tot i que es preveu que es vagi ampliant amb noves incorporacions. Per agregar-s’hi es pot contactar amb l’àrea de dinamització comercial a l’adreça aleix.sole@adlsolcar.cat.

Des de l’Agència se subratlla el fet que sigui "un directori viu, que en tot moment permet afegir nous establiments, crear nous filtres i actualitzar la informació que interessi destacar”. Així, cada vegada que hi hagi una campanya en marxa, per exemple, s’hi podran identificar els establiments participants.