Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Una persona resulta ferida en un accident a Olius

L'afectada va ser traslladada a l'hospital Althaia de Manresa després de xocar amb un altre vehicle

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Un accident entre dos cotxes va deixar dos ferits a Olius aquest diumenge al capvespre. El sinistre va tenir lloc a les 20.49 hores, a la carretera del cementiri, on els dos turismes van topar. Els Bombers de la Generalitat hi van desplaçar una única dotació que va apartar els dos vehicles implicats, els va deixar al marge de la via, i els van desactivar les bateries per a evitar majors afectacions.

L'única afectada va ser la conductora d'un dels dos cotxes, que el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va traslladar a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa en estat menys greu.

Tracking Pixel Contents