Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Els Mossos d'Esquadra denuncien dues persones per cuinar amb foc a la Ribera Salada

Els Mossos d'esquadra també han denunciat aquest cap de setmana 10 vehicles que havien accedit a la zona, malgrat la restricció

La barbacoa que van intentar fer aquest cap de setmana a la Ribera Salada

La barbacoa que van intentar fer aquest cap de setmana a la Ribera Salada / Mossos d'Esquadra

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Ni les restriccions d'accés, ni el risc d'incendi al màxim nivell, ni el sentit comú no van impedir que algú intentés fer una costellada a la Ribera Salada aquest cap de setmana. I no va ser un, sinó dues persones en llocs diferents. Els Mossos d'Esquadra van enxampar una persona fent una costellada i una altra cuinant amb un fogonet. Els agents els van acabar denunciant.

En el cas de la graellada, els assistents estaven celebrant un esdeveniment, però el van haver de fer sense la carn, perquè els agents els van fer apagar la barbacoa.

I tot això, malgrat que s'havia avisat que la Ribera Salada era un dels espais que tenien restringit l'accés durant tots aquests dies d'onada de calor, amb el pla Alfa activat a nivell 4. Fins i tot, el Consell Comarcal del Bages va instal·lar tanques i cartells als accessos als punts més coneguts de la zona i va tancar l'aparcament del pont del Clop. Però això tampoc va ser impediment perquè deu vehicles motoritzats accedissin al lloc, motiu pel qual també van ser denunciats pels Mossos.

En setmanes anteriors, quan encara no s'havia tancat l'accés a l'espai natural, la Ribera Salada ja havia vist denúncies a alguns visitants, com va ser el cas dels dos grups, en setmanes diferents, que acampaven a la zona amb altaveus gegants damunt del cotxe.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents