Detingut un home de 34 anys per robar en quatre cases de Guils de Cerdanya
Els efectius el van poder identificar gràcies a una gorra que s'hauria deixat en un dels domicilis violentats

Imatge d'arxiu de dos agents dels Mossos / MOSSOS
ACN
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 34 anys com a presumpte autor de quatre robatoris amb força en interior de domicili. Aquests s'haurien produït entre el 23 i el 27 de setembre a Guils de Cerdanya i en tots els casos l'accés s'hauria fet forçant finestres o porticons. D'entre els objectes sostrets hi havia televisors, vídeo consoles, aparells electrònics i ampolles de licor. Els efectius que van fer les inspeccions oculars van trobar diversos indicis i, entre altres, un gorra molt característica. Precisament, els agents del torn de nit van informar als investigadors que havien identificat aquella matinada un home conegut per altres fets delictius i que portava la gorra. Finalment, aquest dimarts va ser localitzat i detingut.
L'arrestat, amb antecedents, va passar el mateix dia a disposició judicial davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Puigcerdà.
- Més de la meitat de les carrosses no assisteixen a la rua de carnaval de Berga
- UGT a Renfe sobre el túnel on plou a dins: 'Qui va determinar que es podia passar de Calaf a Cervera amb tren no tenia coneixements
- Un despreniment talla la carretera que uneix Fonollosa amb Sant Joan i Manresa
- Declaració de la Renda 2026 a Catalunya: la deducció pel lloguer que et pot fer recuperar fins a 1.000 €
- Una bombona de gas del riure, principal hipòtesi de l’incendi de Manlleu en què han mort cinc joves
- L'esborrany del viatge del Papa a Catalunya tindria Montserrat entre els punts de visita
- Un incendi en un traster reconvertit en habitatge deixa cinc morts a Manlleu
- Els lladres perfeccionen noves tècniques per a obrir panys: de l''impresioning' i el 'topolino' als xiclets de menta i els clips