Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Cau part de l'escut que corona l'edifici del Zara de Manresa

Hi ha anat una dotació dels Bombers de la Generalitat, el Sistema d'Emergències Mèdiques i els Mossos d'Esquadra

Cau un tros de la cornisa a l'edifici del Zara de Manresa

Pere Gassó

Helena Carbonell

Helena Carbonell

Manresa

Un tros de l'escut que corona l'edifici del Zara de Manresa ha caigut aquesta tarda. Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís quan passaven cinc minuts de les 7 de la tarda i s'han desplaçat fins al número 21 del carrer Guimerà amb una dotació.

Sembla que l'accident ha afectat l'escut que corona l'edifici, on diu "Olimpia", en record al cinema que va acollir l'immoble fins al 1984. L'edifici d'estil noucentista inaugurat el 1927 està protegit com a bé cultural d'interès local.

Escut afectat per la caiguda d'una part de la cornisa

Escut afectat per la caiguda d'una part de la cornisa / Pere Gassó

A banda dels Bombers, també han acudit a l'accident Mossos d'Esquadra i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Tracking Pixel Contents