Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Tribunals

El jutjat de Martorell reobre la investigació per la mort de l’amo de Mango

Isak Andic va caure des d'una altura de més de 100 metres quan recorria un sender a Collbató

El lloc de l'accident mortal d'Isak Andic, a Collbató

El lloc de l'accident mortal d'Isak Andic, a Collbató / Zowy Voeten

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Germán González

Barcelona

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Martorell ha reobert la investigació per la mort de l’empresari i propietari de la multinacional Mango, Isak Andic, el 14 de desembre passat, al caure des d’una altura de més de 100 metres quan recorria un sender prop de les coves de Salnitre, a Collbató.

Fonts judicials han informat a El Periódico que es continua mantenint com a principal hipòtesi la mort accidental, però els Mossos d'Esquadra han de completar els atestats entregats al jutjat.

La policia va prendre declaració a diverses persones que estaven per la zona en el moment de l’accident i també s’ha analitzat el telèfon mòbil d’Andic, que va quedar destrossat després de la caiguda. Precisament, agents de Mossos el van recuperar l’endemà junt amb altres pertinences de l’empresari que eren a la muntanya.

Mort accidental

El jutjat també disposa dels informes dels forenses de l’Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya que van fer l’autòpsia i van analitzar la sang d’Andic. Segons fonts de la investigació, totes aquestes proves han apuntalat la versió de la mort accidental de l’empresari, que anava acompanyat del seu fill gran, Jonathan, en el moment del sinistre.

Fa un mes el jutjat va decidir arxivar la investigació per la mort de l’amo de Mango, de 71 anys, per un tema de prescripció de terminis judicials. Ara s’ha tornat a reobrir per incorporar aquests informes entregats per la policia.

Tracking Pixel Contents