Mor atropellat un noi de 21 anys que havia baixat del seu cotxe avariat a la C-17
El vehicle del jove va quedar aturat al carril ràpid de l'autovia i ell n'havia sortit

Senyalització d'un accident de trànsit. / Mossos d'Esquadra

El conductor d'un vehicle que havia quedat aturat per una avaria al carril ràpid de la C-17 va morir atropellat anit per un altre turisme. La víctima és un jove de 21 anys, C.J.P., veí de Canovelles.
L'accident va tenir lloc cap a 3/4 d'11 de la nit al punt quilomètric 16,5 de la C-17, al municipi de Parets del Vallès (Vallès Oriental). Segons el Servei Català de Trànsit, el cotxe de la víctima -on també viatjava una acompanyant- es va aturar al carrir ràpid de l'autovia. El noi en va sortir i aleshores un segon turisme va impactar contra ell i contra el seu cotxe. Tant la conductora d'aquest segon vehicle com l'acompanyant de la víctima van resultar il·leses.
Arran del sinistre es van activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre del SEM.
- Pànic al Pedraforca, caiguda a Berga i atrapats a Vallcebre: triple rescat dels Bombers al Berguedà pel pont de desembre
- Una seixantena d’exalumnes de la Joviat de la generació del 75 es retroben pels 50 anys
- Soc de Martinet i treballo per la NASA; amb esforç, atreviment i curiositat una pot aconseguir el que es proposi
- Detenen un jove hacker d'Igualada per sostreure i vendre 64 milions de dades personals
- Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- El 90% dels afiliats d’Aliança Catalana a Berga amenaça de plegar per la 'designació de Judit Vinyes com a cap de llista
- L’advocat Ignacio de la Calzada: 'Molts treballadors perden indemnitzacions per aquest error
- Els populars banys termals de Llo de l'Alta Cerdanya, tancats per un incendi