30 de desembre de 2008
30.12.2008
Internautes

Vueling, Clickair i Ryanair, entre les 'low cost' més valorades pels internautes espanyols

30.12.2008 | 14:56

Vueling, Clickair i Ryanair, per aquest ordre, són les aerolínies de baix cost més valorades pels espanyols, segons una enquesta de la consultora Nielsen Online, que revela que més de tres milions d'internautes van optar al novembre per les 'low cost' a l'hora d'elegir els seus trajectes, respecte d'un total de 2,7 milions d'usuaris que han preferit dirigir-se als portals de les companyies tradicionals.

En total, les aerolínies de baix cost han rebut més de deu milions de visites durant el mes passat, a la caça de "gangues o ofertes d'última hora" que permetin viatjar de manera més econòmica. En aquest mes, el rànquing l'ha liderat Vueling, seguit de Clickair, Ryanair i Easy Jet.

Segons la consultora especialitzada en mesurament d'audiències, aquestes dades guarden un paral·lelisme "perfecte" amb el trànsit de passatgers d'aquestes companyies. Així, segons un recent estudi publicat pel Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, dels 53,3 milions de passatgers estrangers que van arribar a Espanya fins al mes d'octubre passat, 26 milions d'ells --gairebé la meitat-- ho van fer en baix cost.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook