Amazon ha pujat aquest divendres el 80% el preu del seu servei "Pprime" a Espanya, que permet als clients gaudir d'enviaments ràpids i gratuïts, en passar dels 19,95 euros a l'any que es cobraven fins ara a 36 euros.

Així, la pujada la notaran els clients quan renovin la quota passat el 2 d'octubre, i també aquells que contractin el servei per primer cop passada aquesta data.

Fonts de la companyia han explicat que els clients que renovin el servei "Prime" abans del 2 d'octubre, així com els usuaris amb el període de prova per finalitzar abans d'aquesta data, podran gaudir d'aquest servei pel seu preu anterior, 19,95 euros.

La decisió d'apujar el preu de la subscripció "prèmium" no s'ha "pres a la lleugera", segons han informat fonts d'Amazon a Efe, que han afegit que aquest servei no s'encaria des del 2015, quan va pujar de 14,95 euros a 19,95 euros.

El gegant tecnològic ha duplicat el nombre de productes que ofereix en el seu servei "Prime" i ha afegit altres serveis com "Prime music", que permet escoltar més de dos milions de cançons en línia; "Prime vídeos", el seu servei de sèries i pel·lícules en directe o "streaming"; i "Prime reading", que ofereix un catàleg d'ebooks, d'acord amb les mateixes fonts.

En el passat mes d'abril, Amazon va llançar una subscripció mensual als seus serveis "prime" sense compromís de permanència per 4,99 euros al mes.

Amazon compta amb més de cent milions de subscriptors al seu servei "Prime" a tot el món.