04 de febrer de 2021
04.02.2021
Regió7

Robinhood, l'aplicació que hi ha rere el fenomen GameStop, s'anunciarà a la mitja part de la Superbowl

L'espot, de mig minut, mostra persones anònimes en un moment qualsevol del seu dia a dia utilitzant l'app

04.02.2021 | 10:08
Fragment de l'anunci de l'aplicació Robinhood

Robinhood, l'aplicació d'inversió que ha sigut clau en el fenomen GameStop i que van utilitzar milers d'usuaris de Reddit per fer trontollar Wall Street, ha pagat un anunci que s'emetrà aquest cap de setmana durant la Superbowl.

A l'anunci, de mig minut i que es podrà veure diumenge, es destaca l'impuls d'aquesta 'app' que està «obrint el sistema financer dels Estats Units a tothom». I és que Robinhood permet a l'usuari entrar sense pagar comissions a la borsa, un món que fins ara era vedat reservat de 'brokers' i grans fons.

El comercial presenta persones anònimes en un moment qualsevol del seu dia a dia, i com aquestes poden incorporar l'aplicació en les seves rutines diàries. Al final de tot apareix el lema: «Tots som inversors».

El missatge es fa ressò de la missió declarada de Robinhood d'eliminar les barreres a la inversió, i la veu en 'off' diu als espectadors que no necessiten convertir-se en inversors, perquè ja «van néixer així».

El lema de Robinhood és 'Democratitzar les finances per a tothom', i aquesta accessibilitat és part del que va atraure els inversors aficionats, molts d'ells del fòrum WallStreetBets a Reddit, a comprar GameStop, AMC i altres accions a la plataforma la setmana passada.

Malgrat les crítiques i controvèrsies que giren entorn de la compra d'accions de GameStop i altres empreses a la plataforma de Robinhood, l'espot, que s'ha publicat a Youtube, no toca aquest tema i, per contra, mostra múltiples facetes i diferents escenaris del dia a dia de qualsevol persona (una noia que va al veterinari amb el seu gos, un home que fa 'running', una caixera d'un súper, un pare que s'aixeca de nit perquè el seu nadó està plorant, una noia que es tenyeix a casa els cabells de color rosa, una parella que balla country en un bar, dues amigues que s'emocionen durant una videotrucada i dos clients que coincideixen en una cafeteria).

Segons la directora de màrqueting de Robinhood, Christina Smedley, l'objectiu de l'anunci és que les persones coneguin més aquesta 'app', en boca de tothom aquestes últimes setmanes. «Creiem que aquest és un gran escenari per recordar a la gent el que representem i el motiu pel qual es va crear l'empresa en primer lloc». D'aquesta manera esperen augmentar encara més les descàrregues dels usuaris.

«La inversió minorista és ara un fenomen cultural, i democratitzar les finances per a tothom és la nostra missió. Estem enfocats en els nostres clients i els proporcionem les eines que necessiten i estem compromesos amb l'accés i les oportunitats d'inversió per a tothom», ha afegit Smedley.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook