TikTok està provant un nou botó anomenat Repost, que funcionaria com el ‘retuit’ de Twitter, que permet als usuaris tornar a publicar contingut que ja està a la plataforma i compartir-lo amb els seus seguidors. Es tracta d’una opció que ja va avançar fa uns dies el consultor de xarxes socials Matt Navarra amb una imatge publicada a través de Twitter en la qual es mostrava aquest botó i que ara ha explicat amb més detall TechCrunch.

Segons aquest mitjà, aquesta eina es troba al menú ‘Compartir’ (on ja es troba l’opció d’enviar a altres usuaris per DM o a través d’altres xarxes socials) i estaria destinada al ‘feed’ personalitzat ‘Per a tu’, en el qual apareix una sèrie de vídeos seleccionats segons les preferències l’usuari.

Allà és on hi ha la diferència amb el botó de ‘retuit’ de Twitter, perquè, en lloc de tornar a republicar un vídeo en el mateix perfil de TikTok, s’envia a l’esmentat ‘Per a tu’ dels usuaris que se segueixen mútuament.

A més, aquest botó, que es presenta en color blanc sobre fons groc, només està disponible en els vídeos que l’usuari troba quan està navegant en el seu propi ‘feed’ personal.

Aquesta eina podria augmentar la visibilitat dels vídeos recomanats per l’algoritme a l’espai ‘Per a tu’ i, segons TechCrunch, podria animar més usuaris passius a participar en la plataforma.

El botó de ‘Repost’ es troba en fase de proves, com ha confirmat la xarxa social, i només alguns usuaris han tingut l’oportunitat de provar-lo. Es desconeix si s’estendrà a la resta de la comunitat de TikTok i en quin moment ho farà.