TV3 torna a encapçalar el rànquing d'audiència del mes de març, després d'haver empatat amb Telecinco el febrer, amb el 12,7%. La televisió pública catalana ha aconseguit aquest març una quota mitjana del 12,3%, només dues dècimes per sobre de Telecinco, amb el 12,1%. Antena 3 i La 1 de Televisió Espanyola, amb l'11,4% i el 7,5%, ocupen la tercera i quarta posició. Tanquen el rànquing Cuatro, cinquena classificada amb el 7,3%; i La Sexta, que ha acabat en sisè lloc amb una quota del 6,8%.

Entre els programes més vistos durant el març a TV3, cal destacar les diferents edicions dels telenotícies i, en especial, el TN Vespre, que ha estat líder del dia 11 vegades, l'edició més vista va ser la del dia 24 de març, el dia de l'accident de l'avió de Germanwings als Alps. Aquesta edició va ser vista per 840.000 espectadors i va tenir una quota del 26,2%. El segon espai més vist del mes també va ser un telenotícies, en concret l'edició del TN Cap de Setmana Vespre de l'1 de març, amb 737.000 espectadors i una quota del 23,7%. Els programes d'humor Polònia i Cràckòvia, la sèrie diària La Riera o el resum del partit de Champions entre el Barça i el Manchester City han destacat també en els registres d'audiència.

Telecinco manté el liderat a l'Estat

Pel que fa a les audiències globals de tot Espanya, Telecinco ha tornat a ser líder d'audiència al març per setè mes consecutiu, amb el 15,3% de quota de pantalla, seguida d'Antena 3, que es manté en segona posició, amb el 13,4% d'espectadors, i La 1 , amb el 10%. Segons l'informe mensual de Barlovento Comunicación amb dades de Kantar Media, darrere d'aquests canals s'hi situen La Sexta (7,7%) i Cuatro (7,5%). Segons aquestes dades, l'audiència de Telecinco, Antena 3 i La 1 representa el 38,7% de quota de pantalla total de març.